Маркетингові Дослідження

Маркетингові Дослідження

Працюючи на ринку маркетингових послуг з 2002 року, наша компанія надає повний цикл маркетингових досліджень по всій території України: від розробки технічного завдання до підготовки аналітичного звіту й проведення мультимедійної презентації результатів.

Для чого потрібні маркетингові дослідження?

  • Для виявлення необхідних для споживача якостей нового товару або послуги Вашого підприємства
  • Для визначення цільових груп споживачів товарів та/або послуг Вашого підприємства, їхнього комплексного опису й аналізу за різними критеріями
  • Для оцінки ефективності рекламної кампанії, що ведеться на Ваше замовлення (або для докладного планування та прогнозуванням ефективності кампанії, що ще не розпочалася)
  • Для визначення об’єктивної ємності існуючого ринку в цілому, або його окремих сегментів, а також з’ясування та опис позицій основних гравців (у тому числі конкурентів Вашої організації)

Фахівці Центру пропонують Вам маркетингові дослідження:

  • дослідження ефективності рекламної кампанії
  • дослідження з метою вироблення рекламної кампанії підприємства
  • дослідження конкурентного середовища
  • дослідження можливостей реалізації товарів
  • дослідження поведінки споживачів, їх пріоритетів та цінностей
  • дослідження ринку товарів виробничого і споживчого призначення
  • дослідження товарів та товарної політики підприємства
  • дослідження цінової політики підприємства

 

© Науково-Дослідницький центр прикладної соціології "Соціоплюс" . 2011.